Esport

Els beneficis pel cor

Intró:

L’activitat física té molts beneficis: Ajuda a sentir-se millor, a estar més relaxat, amb més energia i amb més facilitat per dormir i descansar-se. També permet millorar la seva VMA (velocitat aeròbica màxima) i doncs treballar el cardio (ritma cardíac)

  • Que és la VMA?

La velocitat aeròbica màxima és la velocitat màxima que pots mantenir durant diversos minuts que és de 4 a 8 minuts segons el teu nivell de rendiment, mentre que la freqüència cardíaca augmenta al màxim.

  • Com mesurar la seva VMA sol.

Individualment: Ets sol, i vols calcular la teva VMA? En primer lloc cal que facis la prova del “mig-Cooper” al voltant d’una pista d’atletisme. L’exercici és simple, has d’executar 6 minuts i fer el màxim de metres. Només has de recórrer la distància i dividir-la per 100. Per exemple: Si has realitzat 1500 m, la teva VMA és de 15 km / h.

  • Alguns exercicis que et poden ajudar a treballar el teu ritma cardíac.
  • El test del Luc-Léger  
  • Léger-Boucher
  • Léger
  • Test del Mig-Cooper
  • Vameval
  • Test dels 1500 m a 3000 m.